Thank you for dropping by. Love you!

Jul 29, 2011

Singapura berlakon ke?

Hello. Assalamualaikum.

SENTAP. Tu yang aku rasa bila buka Facebook, dan most of them cakap Singapura maen kotor. Main macam haram. Berlakon? Pfffftttttt! Masa tengok diorang main tadi aku dah rasa pelik dah, asyik-asyik tumbang aje player diorang. Huh!

KECEWA. Tewas jugak akhirnya Malaysia. Harimau Malaya seri 1-1 dengan Singapura sekali gus melumpuhkan hasrat Malaysia nak masuk World Cup.

Lemah jejari runcing aku ni nak menaip. Khairul Fahmi memang dah beraksi superb giler malam ni. Walaupun semalam dah bising pasal kecurangan dia dekat media yang entah betul ke tak tu, dia tetap cemerlang malam ni.

Pape pon, credit untuk Safee Sali sebab dah jaringkan gol tunggal untuk Malaysia malam ni. Walaupun agregat 4-6 dengan Singapura tak mampu bawa Malaysia ke peringkat seterusnya, aku tetap sayang team Malaysia. Sedih kot tengok mula Safee Sali stress.

Walaupun Malaysia dah tewas, aku harap korang semua, player Malaysia especially tak give up. Mungkin rezeki kita belom tiba lagi kan. Go rimauu go! 



4 comments:

Da LovaC said...

keeper diorang memang boleh menang oscar

nadia fatihah said...

ha'ah tu la orang dok kata..pelakon terbaik keeper diorang la. hmm

Ken Wooi said...

nvm.. keep going stronger! :)

nadia fatihah said...

yeah! betul tue. :)