Thank you for dropping by. Love you!

Jul 6, 2011

Kelatan Juara Liga Super 2011

Hello. Assalamualaikum.

Aku baru je lepas bersorak kegembiraan dengan mak dan kakak aku sebab Kelantan dah menjuarai Liga Super 2011. Yeah! Akhirnya penantian aku berakhir dengan kegembiraan. *over excited, player pon tak over macam ni haha. Agak-agak korang tengok tak game tadi. Giler superb. Kelantan menang dengan mata 2-1 and both goals adalah dari Norshahrul Idlan Talaha. *my ex. grrrr ~ Memang Mat Yo dah naikkan nama Kelantan malam ni. Tahniah. Tahniah juga untuk Datuk M Karathu, mesti bangga giler dia kan hoho. Tahniah sekali lagi sebab The Red Warriors dah berjaya tebus kekalahan di Piala FA baru-baru ni.

Mesti isteri Matyo tu heaven punyerla bangga dengan dia kan. Yela, dia penyumbang gol terbanyak, dah tu pulak dah menyumbang kepada kejuaraan TRW dalam Liga Super ni. Dah la, tade mende dah aku nak conteng. Frankly speaking,aku bukannya expert sangat sal ni. HAHA



p/s : pics adalah ehsan google. sori, takde pic latest. HAHA

 gtg~
c ya!

4 comments:

Cik SHiNJU said...

Tahniah Kelantan! :)
Org Pantai Timur tumpang gembira :D

nadia fatihah said...

hohoh. TQ :)

Defarhano VII @ HanZ said...

taniah la kelantan juara liga 1st time ;-)


Layari juga update terbaru
Kes Remaja Dirogol Dan Dibunuh Kejam, Salah Siapa?

nadia fatihah said...

TQ.
baiklah :)