Thank you for dropping by. Love you!

Jul 20, 2011

wordless wednesday #2

Hello. Assalamualaikum.


p/s : hamekauu. malas sgt, jadi laki la. kihkih!

pic : gugle

17 comments:

Cik SHiNJU said...

miahahaha... nak sangat kan...



psstt... katne nak cari perigi camtu? :P

Helmi said...

hahah... best2.. =)

nadia fatihah said...

@ cik shinju : haha.cari kt melaka. perigi ape entah org panggil. :P

nadia fatihah said...

@ helmi : pe yg bestnye? hahah

SWEETSYAZA said...

ngahahha..... :D

azharadzuan said...

pastu nk jadi pompuan blek

wordless wednesday

ZIPPO MILLER said...

waakakka terus jadi lelaki hahha

Arpiiz said...

haha, tapi lelaki sekarang pun dah kena buat kerja2 macam tu..^^

ifwat said...

hahha.. kelakar kot benda ni!
btw, laki ni bukan nya pemalas sangat.. ada hape pempuan lagi malas teruk dari laki..

nadia fatihah said...

@ sweetsyaza : :)

nadia fatihah said...

@ azharadzuan : ha'ah, time rajin jadik le pompuan blek. :p

nadia fatihah said...

@zippo miller : boleh pakai ke mende mcm ni eh? haha

nadia fatihah said...

@ arpiiz : ha'ah, betul tu, tapi tak semua laki mampu wat smua tu sesabar pompuan, kan? haha

nadia fatihah said...

@ifwat : ala, diorang bukan malas, cuma penat aje tu :P

Miss Y and Her World said...

maksud tersirat ialah, lelaki=pemalas? ahahaha ;)

Lelaki Memang Tak Akan Faham Perempuan
Antara Keinginan Dan Yang Dah Tertulis

Shah URL said...

muahaha lucu minah salleh tu. amek kau ekekke

nadia fatihah said...

haha :)