Thank you for dropping by. Love you!

Jul 22, 2011

berbaloikah dengan 1 gol?

Hello. Assalamualaikum.


VS

Malam ni, isu bola maseh hangat diperkatakan. Hahaha. Aku tak tahan gelak kat Chelsea. Yeah. Menang 1-0 dengan Harimau Malaya malam ni tapi it was not a very impressive kick for me. Korang pn mesti rasa macam tu jugak kan?

Pengadil macam tak adil. HAHA. Bola macam dok atas line aje, tapi kira gol pulak. It's okay lah, friendly aje pon kan? Sorry to Chelsea's die hard fans, aku bukan nak boikot ke mogok ke kutuk bagai, cuma bagi pendapat aje. Kalau korang rasa nak sangkal pendapat aku ni, aku tak kisah. Just leave them in the comment box. :)


Credit to Didier Drogba for the only goal for tonight. Huh, minit ke 80? Wahhh, satu pencapaian yang membanggakan dari team Harimau Malaya. Hebat dowh. Aku rasa game malam ni adalah game terbaekk compare dengan last two game with Arsenal and Liverpool.

Sekali lagi, TAHNIAH untuk Harimau Malaya. Penonton pakai baju biru agak ramai malam ni. Lagaknya ramai rakyat yang tak sokong negara sendiri. Aku nak tanya kat korang-korang yang pakai baju biru ni ; awat tak p ikot tinggal kat negara depa teros? :p

gtg~
c ya!

12 comments:

NaimJamaluddin said...

mnt bola gk nadia ni eh...hehe

nadia fatihah said...

ehehe, biasa2 je. hidup kena fleksible. tol x? huhu

Ronaldmohoni said...

terus terang, saya cukup kecewa dengan chelsea. Penyudah agak tumbul (luahan rasa penyokong tegar Chelsea). Torres pun main cam jambu batu. rugi jeh beli dia puluhan juta. Apa-apa pun, tahniah kepada pasukan pilihan malaysia.

nadia fatihah said...

huhu, torres agak tidak menyerlah malam ni.

ifwat SAHAJA said...

mmg terbaik la.. walau jarang nampak malaysia kawal bola, tapi chelsea susah gak nak buh gol..

ifwat pun tak puas ati referi kira gol! tapi nasib baik friendly.. hahaha..


Entry terbaru Ifwat - Blog aku ni blog spam ke? Demm

nadia fatihah said...

hahaha, orang die besar2, org kite kecik2 jerr :p

ala, menang tipis,,xmembanggakan pon. haha

Anonymous said...

ish mu nehh..paka jahh baju biru..tapi jersi malaysia..haha..fair n lovely lahh tuhh..dua3 sokong..

anyss said...

Assalamualaikum,
Sangat kagum dengan persembahan pasukan negara, walaupun kalah...depa memang mantap!

Fazri said...

chelsea selalu dihati... hehehe. walaupun menang tipis chelsea, setidaknya menang, semoga juara liga primer english tahun 2011-2012.

nadia fatihah said...

@ lia : fair n lovely? hahahah. yela2. :P

nadia fatihah said...

@ anyss : haah, betul3. :)

nadia fatihah said...

@fazri : ouh, die hard fan chelsea rupenyer, :)