Thank you for dropping by. Love you!

Jul 6, 2011

saya nak t-shirt domo kun

Hello. Assalamualaikum.

OK, korang dah taw kan aku giler minatt dekat domo. Dah sampai tahap boleh masuk ICU kalau tak dapat domokun ni kan. So, tadi Ainon Dreamergirl men-suggest-kan aku buka blog Cik Pupel , walaupon tak di tagged aku tetap nak join GiveAway ni. *desperate!


OK, sesape yang nak join jugekk boleh la click kat gambar di atas keyh?
jom kita join ramai-ramai
^___________^

Well, aku perlu menang giveaway ni. *err..hehe. Aku naknak sangatsangat dengan t-shirt domokun ni sebab domo ni comeeellll sangat. Gojes dan kiyut. Aku suka sangat dengan muka scary Domo yang tak bape nak scary sangat bagi aku tu hohoho. Then, aku naknak sangat dengan t-shirt ni sebab aku tak pernah ade t-shirt katun-katun yang kiyut-miut macam ni. So, bagi la aku chance nak pakai t-shirt ni, boley la merasa jadi kiyut jap kehkehkeh =.='
Lepas tu pulak, aku sekarang ni penganggur sementara *before masuk u. So, aku mane la ade fulus nak beli-beli barang sekarang ni. Dats y aku perlukan t-shirt ni. Poor me kan, huhu.
Last sekali, aku perlukan t-shirt ni jugak sebab kalau aku dapat, then aku tak muat ke ape ke, aku nak bagi kat anak sedara aku. Bufday dia dah lepas tapi aku tade bajet nak beli hadiah, hohoho.

Dengan ini saya ingin meng-tag :

Ok, DONE!. Saya dah pon follow Cik Pupel . TQ untuk Cik Pupel sebab dah organise GA ni. Saya teruja sangat taw. FYI, ni contest pertama yang saya join. Harap Cik Pupel bagi la chance utk saya menang kehkehkeh~
gtg~
c ya!

2 comments:

Unknown said...

maceh! gud luck ye dear. peminat domo juga ye :)

nadia fatihah said...

hohoh. TQ cik pupel. mesti la, giler minar kt ddomo ni. hehe