Thank you for dropping by. Love you!

Jul 18, 2011

Alamak, jerawat lagii !

Hello. Assalamualaikum.

Korang mesti taw kan pasal musuh utama wanita. Si jerawat yang kiut miut tu. Memang tak semestinyer pompuan je yang ada jerawat, laki pon ade. Laki ni kadang-kadang tak kesah pon dengan jerawat dia tu. Tapi ade jugak lelaki metroseksual yang sangat-sangat kisah dengan mende alah ni. Macam abang aku, tapi dia takde la metroseksual sangat. Tapi dah macam-macam produk yang dia guna untuk muka jerawat dia tu (macam pompuan pulak kan).



Aku memang sangat-sangat alah dengan encik Jerawat ni. Kalau dia datang aje bertenggek kat muka aku ni,mula la aku rase sakit hati,geram. Yalah,datang tak diundang. Rasa macam nak keluar rumah pon malas. Malu kott nak jumpa orang. Haihh.

Lebih menyedihkan lagi bila resdung aku menyerang. Kalau korang nak taw encik Jerawat ni datang bawak geng taw. Fffuhhh, memang tak nampak rupa sebenar aku. Time ni la jugak kalau korang nak tengok aku nangis sensorang dalam bilik. Haha.

Susah aku nak describe how i feel kalau naik jerawat, tapi something for sure, hanya orang yang pernah dok kat tempat aku je yang taw macam mana terukya perasaan tu. Alahai, sabarla hati. Nak mintak SK II dengan mak pon tak mampu(berlagak).

Tapi sepatutnya kita tak boleh la nak merungut sangat bila tetamu tak diundang ni datang melawat. Ye,memang nampak hodoh giler kan, tapi jerawat ni merupakan penyeri wajah, wat kita lagi bertambah manis (untuk bagi semangat) haha.

Janagn la terlalu rendah diri dengan kekurangan kita. Dan orang-orang yang kulit dia flawless tanpa cela,jerawat bagai tuh jangan la pulak nak pandang serong kat orang yang ada masalah kulit macam aku ni. Malu engkau taw tak.


p/s : Aku teringin giler la nak dapat kulit yang flawless ala-ala artis tu. Mesti bestt kan. Hehehe.

gtg~
c ya!

10 comments:

nn said...

kadang-kadang memang betul pun ada orang nampak lagi manis lepas muka ada jerawat sebab before tu muka too plain kot? :)

nadia fatihah said...

@ nn : haah betul tu, tak semestinyer ade jerawat xlawa kan. :)

Anonymous said...

huhuhu.. ok girls! jgn sedih2 sbb jerawat tu,, pk jek.. owh! cute nye muke aku ni sbb kau jerawat! hehehe..

Ronaldmohoni said...

saya pun tak suka dengan jerawat.

ifwat said...

dah kawen nanti jerawat ilang la.. *main bedal je

nadia fatihah said...

@ Athira Husna : hahah, betul2. think positive :)

nadia fatihah said...

@ ronaldmohoni : hahah. sama laahh :)

nadia fatihah said...

@ifwat : eh, ade gak org ckp cam tu. tp xsure. huhu :D

Anonymous said...

pkai lah VCO noya..konpem hlg..haha..beley3 promote nehh..

nadia fatihah said...

@lieya : vco? gapo tuhh? hahahah