Thank you for dropping by. Love you!

Jul 1, 2011

friendster ; wajah baru

Hello. Assalamualaikum.

Aku rasa semua orang pernah aktif dengan Friendster suatu masa dulu kan,sebelum Facebook dan Twitter jadi ter-sangatsangat hot macam sekarang ni. Aku dulu pon ketagih giler dengan FS. Masa menengah rendah la. Kawan-kawan asyik dok bercerita pasal FS aje dekat sekolah. Aku pon ape lagi, bukak la jugak account FS. Dulu aku tinggal kat hostel, so tiap-tiap hujung minggu, takpon dua minggu sekali aku akan balik. Bila dah dok kat rumah, memang aku tak buat kerja lain. Homework semua tolak tepi aje, tak pernah nak buat. Tambah-tambah pulak masa tu mak aku baru aje bukak account streamyx baru lepas internet yang lama tu kena potong. Addicted betol, asyik melekat aje depan komputer 24jam.

Sekarang ni aku dah TAK PERNAH lagi bukak semenjak dah bergiat aktif dengan FB ni. *cewahh. Yela, FS tu complicated sikit. Kena hias page la, nak kena cari layout la, pastu nak interact dengan kawan pon susah. Nak kena cari page kawan dulu, then baru la boleh komenkomen ngan diorang. Laen giler dengan Fb. Simple but sophisticated. *Mark Zukerberg kena kasi hadiah ni sebab aku puji FB dia haha. Sekarang ni memang zaman facebook. Anak sedara aku yang standard 4 tu pon dah pandai mintak aku bukakkan account Fb untuk dia. cis. Masa aku standard 4 dulu, aku tak taw ape-ape pon pasal IT ni. *err,,sangat lembab kan? :P

Semalam aku bosan giler, memang tahap boleh masuk icu la, so aku bukak semua social web yang ada. Hi5, TAGGED, MY SPACE tmasuk la FS. Ok, korang perasan tak sekarang ni FS dah berubah wajah? Mesti tak kan? Dah laen giler sekarang ni. Aku log in aje, tengok-tengok dah hilang aku punyer profile picture. Entah kat mane la nak cari. Aku masuk page kawan, then tak boleh nak return kt home semula. I;m lost. HAHA. Aku rase FS sekarang ni dah jadi full-web untuk maen game je.

Tak caya tengok ni.




Dah lain kan? hoho

gtg~
c ya !

4 comments:

Anonymous said...

aku baru nok cover pasa friendster ni..mu cover doh.x po la..hu3

nadia fatihah said...

hahahah. aku napok mu sore jah ado kt fs tuh. :)

Cik SHiNJU said...

Kalau x silap, co dr Malaysia yg beli friendster ni kan...tu yg berubah wajah...

nadia fatihah said...

ye ke? xtaw pon. =.='