Thank you for dropping by. Love you!

Jul 5, 2011

crazy of you!

Hello. Assalamualaikum.

Grrrr,,sangat gedik tajuk entry hari ini. Tapi ini adalah realiti dan bukan fantasi semata-mata. Memang aku dah tersangat gilakan DOMOKUN. Well, walaupon bagi sesetengah orang Domo tu takde lah menarik sangat tapi bagi aku ' woowww,,gila comelllllll' . Aku suka giler muka scary dia tu hoho. Tapi masalahnye bapak mahal Domo ni. Hari tu aku survey dekat Citijaya, keychain yang kecik tu, ala boleh la aku kata sebesar ibu jari, haa yang tu aje pon dah RM8. Wth ?!@#$%^*&;

Sekarang pokai tapi tapi tapi aim aku, before register u bulan 9 nanti, aku mesti pastikan Domo ade dengan aku. Haihh. Tak kisah la, keychain ke, doll ke, t-shirt ke, cap ke ape ke haha. *addicted.

Ade ke sape-sape yang tak suka domo? hey, Domokun has invaded the Earth. SEE! haha. *backup domo.



CAP

Hoodie pon ada. smart kan? hoho

model wearing domokun suit.
hm, nak pakai cam ni jugeek! HAHA
*pengsan mak aku

sape-sape wat GA or contest,
bagi la hadiah tshirt ni. :)

beli bawak g lecture. HAHA


kalau yang ni, nak kena beli iphone4 dulu la. Hm.

haha. ade jugek!


gtg~
c ya!

10 comments:

Rafidah Farhana said...

Beg tadi cantik ! Suka.

nadia fatihah said...

ha'ah, betul tue. hohoh

Anonymous said...

purse domo sumpah lawaa. tp takde rezeki lagi nak beli ;) ehehe. follow you dear.

nadia fatihah said...

hohoh..tu la pasal. lawa tapi mahal. haha. okie TQ, i'll follow u back :)

Anonymous said...

apa bnda lahh yg hebatt sgt dgn menatang neh pomm ak xtau..ak tgok bese jaa.xdop kiut kiut pom.haha

nadia fatihah said...

kiut la. memang buta seni! hahahahha

kam_hafiz said...

topi pling smart... :)

nadia fatihah said...

yeah! :)

Anonymous said...

domokun bukan seni noyaa. :)

nadia fatihah said...

haha. katun, kiro barang2 seni la. hahahah