Thank you for dropping by. Love you!

Jul 10, 2011

Mega Giveaway by Yana & Cik putih

Hello. Assalamualaikum.

Ok, kali ni aku nak join GA lagi. This is my second GA. Yang first, click sini. FYI, GA pertama tu pon belom lagi ada pemenang. So, doakan aku berjaya kehkeh ~

Kali ni aku di tag oleh teman tapi mesra aku, si senget MIRA *jangan mara eaa peace =.='. Disebabkan ekonomi tengah gawat sekarang ni, purse pon kering kontang so kalau ada sape-sape aje yang organise GA or contest, mesti aku takkan lepaskan peluang la. Apa salahnya kan. Lagipon bukannya kena beratur pi beli tiket pon untuk join kan hoho. 


sape-sape yang nak join jugak sila klik pada banner ye.

Hadiah yang ditawarkan memang superb giler. Gua cakap lu memang owesome babe. That's why aku excited sangat. *dapat barang free la katakan. kehkehkeh ~

Berikut adalah senarai sponsor :
  1. Scarf Sweethoney
  2. Wirda Azurainie.  
  3. Droplet House
  4. Lens Mania
  5. Ayu-Raudhah Shawlstore
  6. Nora Nabella
  7. Applepinkbow
  8. Syafeika Edora
  9. pixel mania
  10. Wan Hazel 
  11. Momo Chan Collection 
  12. NHL Colloection
  13. Kei Seinchi
  14. Sya Razali 
  15. Aimi Craft 
  16. Habibi Hamid
  17. Shawl Az 
  18. Imann Abdul
  19. Aan Boutique
  20. KZ Nabihah Boutique
  21. Ciktiqz Adamaya
  22. Tri Fa
  23. Kittyshawls 

Gempak giler kan? Now,
Jom kita tengok syarat-syaratnya pulak:

1) Follow blog Yana dan juga Cik Putih
2) Buat entry "Mega Giveaway by Yana & Cik Putih"
3) Copy banner diatas dan linkkan ke entry ini
4) Tag 3 orang rakan korang. Make sure tahu pasal Giveaway ni
5) Like fan page Yana & Cik Putih *kalao sudi ye*
6) WAJIB tinggal link entry korang di ruang komen
7) Copy senarai sponsor

Senang aje kan? So jom la kita join ramai-ramai. Tapi kalau korang taknak join pon takpe. Kurang sikit competition nanti. Ahakxx
Last, aku nak meng-tag :

HEHEH, selamat men-join-kan diri. :)

gtg~
c ya!

No comments: