Thank you for dropping by. Love you!

Jul 27, 2011

jom test anda normal ke tak.

Hello. Assalamulaikum.

Ha, korang mesti pernah dengar kan pasal optical illusion. Jom layan pic di bawah ni.

Tengok betul-betull...

Amacam? Ape yang korang nampak dari gambar kat atas ni? Kalau korang tak rasa apa-apa tu maknanya korang tak normal la. Hahaha.

Ok, ini pulak.


Ce fokus betul-betul. Ade rasa pening kan? Aku dah sebotol pakai minyak cap kapak sebab tengok gambar ni. Hehehe, hiperbola aje.

Jom baca sini pulak.

c ya!

14 comments:

ainondreamergirl♥ said...

noya letok gmbr gewang yo. gaga

naju said...

oh fening..! oh fening saya melihat warna itu berfutar.. ergh

nadia fatihah said...

@ ainon : hahahahha, handsome kea? :p

nadia fatihah said...

@ naju : tahniah! anda normal. HAHAHA

Jiejah Gorjes said...

elok tak pening jadi pening ahhh..sila ganti dgn minyak cap kapal botol besaq pelissssss

ifwat said...

pheww... mmemangg pening.. dah la pening dengan programming ni.. hahahaha

nadia fatihah said...

@ jiejah gorjes : hahahaha,maaf yer. ye sila2 amik minyak kapak saya ni. heheheh

nadia fatihah said...

@ifwat : hahahaha, kesian. tapi bagus la tu kan, normal. HAHAHA

ZIPPO MILLER said...

da rase Mual2 pulak ha...

nadia fatihah said...

@ zippo miller : alala kesian la pulak.. haha

EYFAalias said...

hoi. pening la. hahahahahaa. tgk! dah migrain. siapa nak bawak g spital ni? huhuhu :P

nadia fatihah said...

@ EYFAalias : haha, yeker? maaf yer. awk NORMAL. heheh :)

Shah URL said...

oh fening!!!! mmg efektif tuk memeningkan ekekeke :D

nadia fatihah said...

@Shah URL : kihkihkih, kesiannnn. :)