Thank you for dropping by. Love you!

Jul 20, 2011

Anti polis trafik!

Hello. Assalamualaikum.


Aku nak wat confession sikit hari ni. Memang geram + sakit hati bagai aku dah tak tahan. Nak luahkan jugak dekat sini. Biar semua orang tahu betapa aku anti dekat polis trafik ngan JPJ. Maaf la kalau ade sape-sape antara saudara mara korang bagai tuh polis trafik. =.='

Semalam hari yang sangat malang bagi aku sebab kena SAMAN. First time dalam hidup tu kot. Maybe korang kata ' Ala, saman je pon. Nak kecoh-kecoh lak' . Whatever ! 

TAHNIAH buat pachek polis trafik tua for successfully wat mak aku tak cakap dengan aku semalaman. TQ ! TQ !

Geram betol, nasib baik aku tak snap pic polis tu, then upload kat Facebook. WANTED. Haha. Haihh. Geram! Geram! Tambah-tambah pulak zaman ekonomi tengah gawat ni kott. 

Kalau aku boleh amik pakcik tu letak dalam
blender macam ni kan bagus.
MUAHAHAHA (gelak jahat)
p/s : memang salah aku pon. tapi consider la sikit. dah sah-sah aku ni muka budak-budak lagi (nak menang jugakk. haha ) >.<

c ya!

6 comments:

FaizalSyukri.com @ Peja - Pendapatan Dengan Blog said...

no komenla... saya ade gk smn, tp xpernah nk byr...


Artikel terbaru:
Menghasilkan Pendapatan Dengan Blog Dan Apakah Sumber Pendapatan

nadia fatihah said...

xbayar, xleh renew lesen la. :P

Shah Blogger Profile Test said...

1. sy pon x berapa senang n rimas ngan polis yg di jalan raya dan JPJ

2. oh nadia, rasanya saman sy 10x ganda daripada nadia eheee

3. xpernah byr lg saman

4. lesen leh renew je. tgk saman bnyk mana n jennis kesalahan.

5. nadia, be carefull len kali ye

artikel terbaru shah URL : menghasilkan blog dgn taik mata

nadia fatihah said...

wahhh! hahaha. yeke bleh renew? ok2, len kali saya akn lebih hati2. :)

Anonymous said...

hahaha..lesen P dahh kena smn dohh noya???

seb bekk ak xpenah kena saman.haha

nadia fatihah said...

@ lieya : hom lahh. hangin moleppp aku!