Thank you for dropping by. Love you!

Jul 22, 2011

Sekali Lagi

Hello. Assalamualaikum.

Baru aje lepas tengok filem Sekali Lagi lakonan Shaheizy Sam dan Lisa Surihani. Aku taw korang dah lama tengok, aku aje yang ketinggalan. Tul tak? :p Aku letak 3 star untuk filem ni, sebab dah berjaya wat aku nangis. =.='

Sinopsis

“Arman (Shaheizy Sam) merupakan seorang pesakit yang percaya dirinya menghidapi penyakit autisme. Dia dijaga oleh ibu (Kartina Aziz) dan ayah saudaranya (Alex Yanz) selepas pembedahan. Dia dijodohkan dengan (Shasha Zurazie) atas pilihan ibunya. Satu hari, Arman diperas ugut dan kehadiran Amy (Mia Sara Nasuha) menyelamatkan Arman. Sejak hari itu, mereka berkawan baik sehinggalah hal persahabatan mereka diketahui ibu Amy, Shiela (Lisa Surihani). Shiela berang dan melarang Amy berjumpa Arman. Mengapakah Shiela berbuat begitu? Jom tengok same-same :D

Trailer


p/s : frankly, aku dah muak tengok gandingan lisa and mia. :P

gtg~
c ya!

4 comments:

Anonymous said...

sodapp ke dok cito dye noya?? den xtgok lagik..muahaha..

ZIPPO MILLER said...

alamak...zippo lagi teruk...zippo lom g tgk lagi hahahah...x sempat la...kalo filem ni berjaye buat nangis..nape 3 star jek?

nadia fatihah said...

@ lia : ok lahh, cite pasal family gtu..sedihh =.='

nadia fatihah said...

@ zippo : hahaha, xpe. slow2 tengok. nape 3 star? sebab xboleh bagi lebih2 la.. hahaha