Thank you for dropping by. Love you!

Jul 16, 2011

Malam Nisfu Syaaban.

Hello. Assalamualaikum.

Ahaiiii, bising pasal bola lagi ek? Hmm. Tadi dah cite pasal bola, laa ni pulak aku nak cakap pasal kita orang Islam pulak.

Hmm, dok bising-bising pasal bola ni, tadi korang bace Yaasin tak? Korang taw tak malam ni malam Nisfu Syaaban? Mungkin ade sesetengah taw, mungkin jugak de yang tak taw.

To be frank, aku sebenarnya lupa and tak notice pon esok 15Syaaban, maksudnya malam ni kena baca Yaasin 3 kali kan. 1 family aku tak ingat. Dahsyat kan? Astaghfirullah, lalainya hamba Allah ini. Tapi Alhamdulillah sempat jugak habiskan Yaasin 3 kali.

Aku nak tima kaseh sangat-sangat dekat seorang facebooker ni. Dia sangat mulia sebab dah beramal sambil ber-FB. (cewah)


Sebab ter-tengok komen tuh la, baru aku tersedar malam ni malam yang sangat baik. Insyaallah kita akan sentiasa panjang umur (sentiasa boleh beramal), murah rezeki dah sentiasa dalam iman. :)

setakat ini sahaja tazkirah malam ni. Ustazah Nadia ni belom graduate lagi pasal-pasal agama ni. Sekadar peringatan buat semua >.<

gtg~
c ya!

2 comments:

Sadun said...

memang kena baca yassin 3 kali ke?

nadia fatihah said...

sebaik-baiknya la..:)