Thank you for dropping by. Love you!

Aug 25, 2011

Muda Tapi Tua ?

Hai !

comel giler kentang nenek ni. HAHA.
Pernah tak orang meneka umur korang lebih tua dari umur yang sebenar? So, how do you feel? Geram tak?
kehkehkeh.

Kalau nak suruh orang tengok korang ni awek muda, cun melecun aje, korang kena la
jaga kesihatan dah kebersihan gigi. 

Dengan senyum yang menampilkan gigi putih, otomatik akan menampakkan korang lebih sihat dan muda.
Ini tak, gigi pon gosok sekali dua hari jer, mane nak nampak cun nyer. kehkehkeh.

 Untuk mendapatkan senyum gigi putih yang menawan
  • jangan minum air kopi dan anggur merah
  • stop merokok!  


Kalau korang perasan gigi smokers ni memang teruk. Hitam, lebam segala bagai. Ei, tak suka den menengoknyer :P

So, konklusinyer, kalau nk jadi awet muda, kena selalu-selalu la jaga gigi. Macam korang jaga muka jugak. Lakukan flossing setiap hari, buang sisa-sisa makanan yang lekat tu. 

Bila gigi dah cantek, korang pon mesti tak teragak-agak nak senyum.
Senyum tu kan awek muda ! 


Ish. Loya pulak cakap pasal gigi ni.. *sebab tu tak leh jadi dentist :p

c ya!

9 comments:

ainondreamergirl♥ said...

belilah pemutih gg. hahahahaha :D

Hishyamuddin said...

hohoho..betol...kalo gigi kuning, da xlawa..hehe

azeelia azman said...

saya tak merokok!!

:P

nadia fatihah said...

@ainon : hahahahhaha,yer betul tu :p

nadia fatihah said...

@hisyamuddin : taw xpe :)

nadia fatihah said...

@lia : ahhhh, awak tipu!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha

..cik gugu.. said...

huhu owg selalu kata gugu 15thn ;)

Jiejah Gorjes said...

jd dentist bes wooo manyak syiokkk heee

RinsyaRyc said...

x suka perokok..!