Thank you for dropping by. Love you!

Aug 14, 2011

Eh, aku dapat kad raya la!

Hai!

Alhamdulillah, hari ni hari yang ke-14 kita berpuasa (bagi yang puasa penoh la). Aku? Biarlah rahsia.
Hi hi hi !

Macam-macam dugaan berpuasa kan? Nak-nak lagi ada budak kecik kat rumah. Hamekau! Sekali diorang makan aiskrim, mau nanar aku sekejap. Grrr.

Ok, drop the subject.

Hari ni posmen yang hensem lagi kiut datang rumah. Bukan datang meminang okay. Ehem. You know what, aku dapat kad raya! Excited giler kentang kan? Mesti la sebab ni kad raya pertama yang aku terima sejak dua tahun lalu. Last dapat masa kat sekolah dulu.

See, sedih kan? Maklumlah sekarang ni semua orang dah maju kan. Greet Selamat Hari Raya pon pakai mesej je. Ape kelas, bila inbox full, kena delete la mesej tu. Ye dak? Lagi teruk, buat satu entri pasal hari raya kat blog dia je. Terasa tak? Ehem. *aku terasa ni.


Kad raya special dari kak Jiejah yang gorjes ! Tak sangka betul request yang main-main tu dia hantar betol-betol. Walaupon simple aje, tapi aku sangat menghargainya. Nak simpan sampai tujuh keturunan la. Boleh tunjuk kat cucu cicit nanti. Ek?

Ngeee. kak Jiejah! TIMA KASEH daun keladi, Next year nak lagi ek? hahax!
Jom kawan-kawan kita terjah site dia, bleh mintak kueh raya pulak. Ngeh3~

c ya!

Tahniah untuk Yusry dan Lisa Surihani yang akan kawen tahun depan.

16 comments:

jaya jr said...

haha.tahniah2..bukan senang dapat kad raye skang ni

Anonymous said...

akk tgh koma!!! *ada ke dia scan pic tulisan ku yg huduh tuh kihkihkih*

Alhamdulillah sampai gak kan..takut salah alamat jer maklum la curi2 pos time keje kihkihkihkih

nadia fatihah said...

@jaya jr : haha.tu la pasal kan. :P

nadia fatihah said...

@jiejah gorjes : hahaha, jangan koma dulu kak!! tggu buka puasa dulu. hahahaha

btw, tima kaseh yerr! naseb baik smpai kan..kalau tak kempunan la saya. ngeh3~

Kancil 8349 said...

wah...tahniahlah....simpankan dalam loker...hehehe

Memey Baharom said...

bestnyeeee dapat kad raye . hihihih . nak jugakk

Addin said...

wahh untung la dah dapat kad raya :D

Azeelia Azman said...

muahaha.cam janji3 jahh ari neh buleh kad rayo dehh..

aku dpt jugop!!!

nak sohor etep.siapp dgn adioh ag.haha.

nadia fatihah said...

@kancil 8349 : hahaha, loker tak selamat la..nanti budak kecik curi. hahaha :P

nadia fatihah said...

@memey baharom : hihihi, dapat satu pon jadi la kan.. :)

nadia fatihah said...

@addin : hahah, jeles tak? :P

nadia fatihah said...

@lia : hahahhaha,posmen tu kot kumpul semo kad raya, then g hntar ari ni blako. hahahhaa :P

adioh? cehhs. nk suh ak jeles ler tu :P

mr.oren said...

wah2..bestnya..bila la aku nk dpt kat raya ni...hehehehe~
(xmintak..betul..xmintak..hahaha)

nadia fatihah said...

@mr. oren : ahahahahha, berkias nmpak! xmintak kad raya ek? alhamdulillah. syukurrr!. hahaha

shah URL said...

miahaha dapat juga dia kat raya zaman skang ni. mesti tu satu2nya kat raya yg posmen pernah hantar thn ni. Sume dah anta guna facebook je skang hahaha.

Great 1

nadia fatihah said...

@shah URL : ehhh, takk la. ade lagi kad yang posmen hantar la. hahahhaa :P