Thank you for dropping by. Love you!

Aug 3, 2011

kesalahan yang selalu bloggers buat.

Hello. Assalamualaikum.

Berani mati giler aku nak komplen-komplen pasal blogger lain kan? Haha. Btw, kepada yang terasa, ni bukan compliment, cuma teguran yang dah banyak kali bloggers otai bagitaw, but then still ade jugak yang buat kan..

Satu



Korang mesti tak faham maksud pic ni kan? Ok, lets go on it through..

Tadi aku baru aje niat berkobar-kobar untuk blogwalking dan follow blog-blog sahabat blogger yang dah susah payah follow aku. Back then, sesetengah aje yang boleh aku trace jejak diorang. Kenapa? Sebab diorang tak letakkan link blog diorang dekat diorang punyer profile.

Sekarang ni sape yang rugi? Korang jugak kan.

Jom sama-sama atasi masalah ni.

Go to Dashboard > Edit Profile

Korang akan jumpe mende neh :



Korang kena pastikan korang TICK dekat pekat macam kat atas ni. Penting!


p/s : sila klik untuk pembesaran :) Aku jadi camni sebab aku ade more than one blog.

__________________________________________________

Dua


Bila mood nak komenkomen entri teman blogger sedang meluap-luap, then korang nampak mende alah macam kat atas ni. Aku nak tanya, ape perasaan korang? Korang pernah rasa macam aku rasa tak. Eiiii menyampahnya aku! Malas betul nak taip. Huh, tak jadi la nak komen.

pernah tak macam tu? 

So, kalau ade blogger-bloger yang maseh belum taw pasai ni, meh aku nak habaq cane nak buang mende ni.

Go to Dashboard > Setting > Comments

Then cari mende neh :


Dah tengok? Dah faham kan? Sila tick laju-laju dekat NO. okay :)

__________________________________________________

Entry ni adalah autopublish. Aku takda masa nak on9. Sedang melawat nenek yang saket. Doakan aku sempat jumpa nenek. :(

I'll drop by ur site soon. c ya!

18 comments:

Unknown said...

ramai yang tak sedar benda ni -.-"

Unknown said...

alhamdulillah..x melakukan kesalahan tersebut..hehe

ifwat said...

memang.. sepatut letak link, senang orang nak follow balik.. nasib baik ifwat punya memang dah setting lama, hehe.

tirahzairi said...

yunk,kt blog nie mcm2 kesalahan org wt...kdg2 kalo yg chat, xletak url yg betol2...so, susa nk jejak balik...last2...wt bodo je...maybe, tuan blog tak perasan tersalah taip link ke ape...redha je la..hihi...slmat berpuasa :)

nadia fatihah said...

@EYFAalias : ha'ah, geram aje bila ade word verification tu.

nadia fatihah said...

@mohd izzar : bagus! :D

nadia fatihah said...

@ifwat : haha, ifwat memang dah lama kannn.. :P

nadia fatihah said...

@miss tira : hihihi, betul tue, maybe diorang nak cepat kan,,dats y salah taip..nasib la. rugi uniqe trafic kan. hakhak. selamat berpuasa jugak :D

shah URL said...

Friend connect view tu satu hal x letak link....

komen tu pon satu hal. mmg leceh seyh... kdg2 trs enter je x lps sbb benda tu. kdg2 x perasan sbb nk ke entri lain. tp kdg2 tu perasan, tp wat2 x perasan je trs blah hahaha

waaaa thanks share. Syabas mera beteh! :D

iemanizam said...

amin, moga sempat jumpa nenek tu..;0

Abang Din said...

apa salah saya~

nadia fatihah said...

@shah URL : hahahahaha, malas kan nak baiki kalau salah. tapi bleh rugikan kita kowt.. wc :)

nadia fatihah said...

@iemanizam : alhamdulillah, sempat gak jumpa dia :)

nadia fatihah said...

@abang din : haha, duno2 :P

saya_arief said...

dulu penah buat mistake nie.
:D

nadia fatihah said...

@saya_arief : yaka? haha, naseb baek sempat baiki kannn :P

roha said...

terima kasih banyak2 diatas perkongsian yang bermakna ni hehe!

nadia fatihah said...

@roha : hehe, sama2. cepat2 baiki yerrr :D