Thank you for dropping by. Love you!

Aug 14, 2011

takut ker dengan hantu?

Hai !

Disarankan baca entri ni dalam gelap. Lebih afdhal la katakan.. kihkih ^_^

Korang percaya ker kat dunia kita ni wujudnya makhluk Allah yang di panggil HANTU tu? Dulu aku tak percaya mende alah tu wujud, tapi sekarang ni bila dah semakin besar, dah macam-macam mende aku lalui kat sekolah. Now, dah percaya kot sikit-skit. Kihkihkih ^.^

Betul-betul wujud atau tak, Wallahualam. 

So, back to my question. Takut tak dengan hantu? Kalau pompuan jawab 'YA' tu memang aku tak heran la, tapi kalau lelaki jawab camtu, boleh dikira sebagai LEMBIK ke? HAHA. Just joking okay.












p/s : jangan ingat pocong takde dalam bulan pose ni. hi hi hi !

c ya!


18 comments:

azeelia azman said...

its not behind me. its behind u.

haha.

nadia fatihah said...

@lia : hahahha, tak takotttt! :P

ainondreamergirl♥ said...

takutnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. hahahaha :D

Addin said...

comel la pocong tu . hahah :D

makhluk ghaib tu tetap ada kan .

nadia fatihah said...

@ainon : hahahah, ngayim tuhh :P

nadia fatihah said...

@addin : comel? grrrrrrrrrrr~

Schafiq Hasyriq said...

laki x takut hantu?? jgn ckp besar...die x sukeee...hiiihhihihih =p

nadia fatihah said...

@schafiq hasyriq : adehhh, seram pulak awk cakap cam tu. grrrrr!

cik bulan said...

wei..terkijut eden larh..T.T

cIk PikA said...

haha.. nk kte tkut pon x.. x tkut pon x.. hehehe.. :p

ekh.. ade ke pocong bulan pose ni?? kn sume da kne ikat.. hehehe

shah URL said...

OHMaiGod. saya tutup lampu ni.kul 9am. Takutttttnyaaaa :(

hahahaha

ZORA said...

suka hantu sgt2..:P

nadia fatihah said...

@cik bulan : ahahahhaa, ade jugak yang terkena yer. :P

nadia fatihah said...

@cik pika : hahaha, sama la,,xde la takut sgt,,tapi bila tgk cita hantu, berdiri jugak la bulu roma. ngahaha~

pocong ade la..nenek2 diorang je yg kena ikat tu. kihkih~

nadia fatihah said...

@shah URL : cehh, perli nampak :P

nadia fatihah said...

@zora : suka? grrr!

C i k P i p i T e m b a m said...

kita suke pocong . hahahaha !

nadia fatihah said...

@cik pipi tembam : aik? asal ramai je yang admire pocong ni? hahahahhaha. mesti malam2 pocong yang dodoi dia. ngahahahaha!