Thank you for dropping by. Love you!

Aug 12, 2011

18sx : Cerita sebabak. Haha

Hai!


Firstly, tak faham betol aku dengan line internet malam ni, laju siot macam kura-kra jalan catwalk kott. Bak kata abang aku, kalau nak mencarut pasal line internet ni, sampai sahur esok pon belum habes lagi ni.

Ok, jom layan cerita sebabak.


pic : credit to mr Google.

p/s : sori kalau korang rasa mende ni porno sikit. Tolong jangan boikot Nadia. Ni untuk senaman mata dan mulut aje, tak niat lebih dari tu. HAHA.

c ya!

14 comments:

ainondreamergirl♥ said...

nadia telah mengotorkan fikiranku di bulan yg mulia ini. kahkahkah :D

ifwat said...

ait2.. ni 18SX punya cerita ni.. hahha..

kaizen said...

hahaha klaka jer cter even ade lelucah...

*ambil yg baik bukan yg buruk...

Farhana Jafri said...

hahaha ubat segar di kala ngantuk wt assgnment.. :P

Jiejah Gorjes said...

amboi2....rotan nak??? *gaya kakak tiri yg garang* kihkihkih

azeelia azman said...

boikot nadia!!!

haha.

nadia fatihah said...

@ainon : hahahahhaha!! aku saje nk hiburkan hati yng tgh lara je, mu bace tu bkpe? hahaha :P

nadia fatihah said...

@ifwat : haha,,ifwat bace ni dah cukop umo belom? haha

nadia fatihah said...

@kaizen : haha, betol! jgn asyik fikir yg buruk aje kann. :P

nadia fatihah said...

@ farhana jafri : kihkihkih :P

nadia fatihah said...

@jiejah gorjes : hahahaha, lek la kakk. sekali sekala jerrr. wakakaka :P

nadia fatihah said...

@lieya : hahaha, tidakkkkk! :p

shah URL said...

uwahahaha kemainlagi story di sebalik papan2 tanda itu haha

nadia fatihah said...

@shah URL : hahaha, entah sape la reka mende macam tuu,,tarak mende laen kot nk pikir. haha!