Thank you for dropping by. Love you!

Apr 21, 2010

waaa. udah USANG belog neh.

assalamualaikum.
ahlan wasahlan wamarhaban bikum.
*poyo nk jadik tok arab lak malam neh*
ekekekek..

hi, selamat malam temanteman pembaca setia.
(bajetbajet ade la yg bace, t saya jadi SS lak. wakaka :P)
p/s : SS= syok sendiri.


hohoho.
dah agak lama saya ta update blog neh.
fuuhh~~windu bangat sama MR.belog
sowi laah, i tade buah fikiran nk share ngan MR.belog.
hahaha, mengarut jew nadia neh.


walopon tade entri baru
tapi saya tetap setia taw ngn andaanda semua.
slalu je men TERJAHTERJAH blog anda. (mybe x smua kowt. huhu :/)
tp mgkin xtinggal jejak
ye laaa..low profile. wakaka.
ermm tengok!
kan da stat mengarut neh
actly malam neh pon tade idea nk wat entri.
tapi saya xshuke laa tengop blog bersawang.
dats y laa mlalak kt cni.
huh. ntah pape, haha :P


cerita ary neh :
AKHIRNYA!
aku da jumpe blog bestie ak, C YUNIE.
yg dia slalu soroksorok tue. hahahah.
*hepi.hepi*
tapi malangnya dye ta kasi ak hebahhebah ko owang len.
it's okie, its ur privacy.

p/s to yunie : rugi mum. kalu dop mesti ak pomote belog mu cnih doh. hahahah :)


hokei laah.
enuf :)

No comments: