Thank you for dropping by. Love you!

Apr 12, 2010

tag !

hi , hello!

pagipagi ary neh, aku da on9.
main purpose aku on9 ni sebab nak ajar akak aku cane nk guna fb.
biasala,, owang 'muda' yg baru nk berjinakjinak ngn dunia IT.
so kena la bagi tunjuk ajar sket. (hehe :/ )
tp proses pembelajaran tuh kejap jew,
tp ak plak TERover pegi terjahterjah belog owang len. haha
blogwalking fer 2 hours.

jalan punyer jalan,
terjah punyer terjah,
tertengop post mira.
betapa bagusnye sbb dye da tag haku.
*macam tawtaw jew ak ngah buhsan. haha*
credit fer MEEYA !

siapakah diri anda d rumah?
-well, anak kepada mok yah n ckgu din (haha! ). seorang maksedara yg babysit 7owang anak agkatnye dlm 1 mase. :P hidup haku d rumah ibarat seorang jurulatih PLKN. fuhh! amat tragis. tiaptaip ary, eh clap, maybe i should say, every minute, mesti aku akan bertempik melolong sbb dioram wat ragam. rumahku yg usang ni ta pernah sunyi even fer a minute! ermm i'm a homie too, who always there at home! yela, ne boley g manemane, anakanak aku sape lak nk jage? uh!


siapakah diri anda d samping rakan?
-hurm. aku taw korang sume da kenal aku kan? huhu.
aku adalah seorang NOYA yang simple, aku suke dengar bila temanteman aku nak share feeling+masalah dioram ngan aku. always there fer them. tp ak kadangkadang prefer tok jadik listener jew, babbab nk nasehat owang neh haku x bape brani. takot tersalah nasehat. haha!


5 bende yg anda idamkan maseh blom tercapai.
- sbijik henfon baru ; hp ak skang ni byk sgt onar nye. rase cam nk cmpak masuk laot je. ahah!
- sbutir laptop (sony viao myb :P )
- sbuah keta ( grey swift.idaman sejak muda haha! ) yg ley memudahkan aku nk g jalanjalan. haku neh ade lesen siasia jew. keta abh aku bknnye boley bawak. silapsilap batok kt tengah jalan. adeshh :(
- sbijik kamera. da lame nk beli kamera tp ntah la. smpai hari neh haku x belibeli.
- white roses from the special one. *haha. poyo gilew. boyfie pon tade :P *


siapakah nama pasangan anda?
-eh soalan cepuas gilew. tersentak ak babe, haha!
.
.
.
.
.
.
tade kowt. hakhak :P


ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda.
KIV


bilakan tarikh anda couple?
KIV


apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
KIV


lagu tema cinta anda.
-ermm. maybe haku akan cipta sendiri suatu ary nanty ;)
lagu kebangsaan pon okei ape. one malaysia laa katakan


apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda?
-OK. this is really ANNOYING. haku kena tag ngan soalan macam ni lak. unfair babe.
kelu lidah ku xterkata. kaku tgn ku x tertaip. haha!


tag 10 rakan yg laen.
-nah! amik la kau. sapesape nk jawab silekan.
memandangkan follower haku sket jew,,so ssh la haku nk tag scara specific nieh :)

No comments: