Thank you for dropping by. Love you!

Apr 12, 2010

aku jeles sama kamu ^_^

hello, hai temanteman!


before dat
haku cume nk cakap
malam neh
aku BLOGWALK agy.
sesi terjah menerjah blog andaanda
untuk merapatkan agy silatulrahim.
wakaka :P


wahh, mengarut ajew keje haku.
hei hei anda!
actually malam neh haku malas nk postkan entry baru,,
tp bile da beberapa jam ak blogwalk belog owang,
ase cam jeles lak tengop andaanda sume dok update belog.
hehe :)


so entri aku kali neh
sbuah entri yg ta bawak pape faedah && benefit kat andaanda sume
sebab aku tade idea bernas && menarik nak share ngan anda.
so temanteman,,
maaf, maaf, n sorry
kalo entri ni mengganggu masa kowang
*bajet copy ajat admin suko kecep kelate kat fb grup*
hekhek :P


alangalang aku TER-mention sal fb grup tue,
meh ak pomotpomot sket.
to all kelantanese,,
jumjum join grup tue.
walopon haku xaktif lgsung ngan grup tue,
tp xkesah laa.
tolong sesama rkyat ta salah kan.
haha :D


hokei laah.
tanak melalak pnjangpnjang kt cni.
nanty ta pasaipasai lak kena sumpah free ngan andaanda.
hakhak~


enuf.
nanite :)

No comments: