Thank you for dropping by. Love you!

Apr 11, 2010

saya sedis?

hi skali agy ntuk malam neh.
huhu :D

hei sahabatsahabat blogger
(tp rse mcm xde org bace je blog ni)
hmm tape laah..saya tukar. :P
hei MR.belog, saya sedis laa malam ni.

hee..menci laah emo emo camneh
hurm actually tade mende pon
cuma saya neh kadamkadam emo sket babbab kawan neh
hekhek :P

alkisahnye.
da beberapa ari, bila nmpak sy on9 ym..dia akn off9
sy send msg kt fb inbox dye balas, tp macam nak tanak je
hurm..
dye tanak kawan sama saya lg ka?
or
adekah ini perasaan sy saja?



haishhh. menci menci emo emo ni
lamelame haku transfrom jadik NEMO lak.
haha

okei lah
nanite.
*sory bazirkan masa anda buka entry ni. :P*

2 comments:

A.I said...

hey tak membazir pon lah...
ok what!! at least kau teros trang ng feeling kau kan??


mmm, kawan!! yeah susah gila nak paham!! malas~ geez!! saba2 okeh??


sgt2 suka lagu yang terpasang nih... pleze2, gi tau tajuk ape okeh?? comel sgt2...

nadia fatihah said...

huhu,yup2. mang susah gila nk paham diorang.
nyway thx.

lagu nih? huhu
git fresh - blow me a kiss :)