Thank you for dropping by. Love you!

Apr 9, 2010

kisah hari ini.

hye bloggers!

toink toink.
huhu. baru jew skejap td aku cakap malas nk update belog ni.
tp takpe laah. ak tarik balik ( ha-ha). kejap jew post entri ni. actually, i'm not in da mood. biasala, dunia persahabatan penuh dgn dugaan. (ceh jiwang cni lakk :P) huhu.



ary ni, ex batch 09 skola aku de wat jamuan perpisahan + jamuan penghargaan ntuk ckgu2 yg da byk penat lelah ntuk kitorang slama ni. a veryvery memorable day. tp yg sedis nye x semua yg ley join. beberape kerat je yg dtg. ntah la. ni aku nk wat luahan perasaan jap. aku pon xpaham nape byk sgt excuses diorang. kalo yg rumah jaoh tu oke la. tp ? urmm..



balik pd topik. JAMUAN perpisahan. huhu
majlis stat kul 11.30 tp rombongan ckgu dtg sejam lewat (haha. tipu je). makanan agak laah mewah sebab d sponsor oleh alif + mus + mira PUNYER IBU. uhux!
n aku lak dtugaskan ntuk wat air. uh satu task yg agak mencabar ( memandangkan aku ta shuke air yg manis2, so ak x pndai la nk bujet so that air tue x tawar. haha! ). tp so far, air sunquick ku mendapat pujian terbanyak (haha poyo jek taw ). n majlis kitorang berlabuh jam 2pm. end of story, huhuk.


nota :: sori la aku malas nk cite panjangpanjang  memandangkan aku x de mood sgt.
sekadar celoteh ringkas tgh malam buta. :D


hape la. pic kenang kenangan pon ak x sempat nk snap. ni jew ade.

( p/s :: pic ni d curi cari album MR.gha kat fb. haha )

enuf.
c ya soon.!
nanite :D

No comments: