Thank you for dropping by. Love you!

Oct 31, 2011

Pengalaman blog diremove. Oh damn!

Hai. Assalamualaikum.

Dua hari (kot) blog aku di remove Google, atas alasan ape entah. Aku tak baca sangat pon Google cakap ape, aku dok sibuk dah suruh Google recheck and bagi balik blog ak je. Haha. Tapi kiranya aku ni melanggar hak asasi segala bagai la kot sebab spam link dalam blog.
#alasan common untuk sesape je yang blog dia kena remove

Hilang terus mood aku, nak study pon asyik dok terfikir aje, pasai pa blog aku malang sangat sampai blacklisted. Maybe sebab aku join banyak GA and segmen kot dulu, then diorang ne pulak suka sangat kan tinggalkan link dekat comment box. Uh takpe la, mende dah lepas. Blog aku pon dah dapat balik.

#senyuman kegembiraan :)

BTW, a special gratitude to En Shah sebab dah tolong aku via email. #Naseb baik saya tak nanges kan kan? T_T Thanks jugak to Ifwat sebab tolong dengar masalah saya *padahal tak tolong sangat pon haha :P


OWH OK, for those yang lepas ni dapat pengalaman 'manis' macam aku ni :

* firstly jangan nak sibuk nak nanges (aku lettew :P), cool je ok. blog hangpa bukan kena delete terus, still ada lagi dalam data cuma dia hide kejap je, saje nak test emosi hangpa kehkehkeh

* next, click aje dekat I can't find my blog on the Web, where is it? and ikut aje steps yang ada kat situ.

* kalau tak taw nak buat jugak, click dekat contact us #ade dekat bawah sekali. Hantar aje verification tu sebanyak mana yang hangpa mahu sampai Google activekan balik blog hangpa.

Okeh, nak pergi makan dah. Baru lepas test calculus tadi, Alhamdulillah dapat jawab dengan tenang. *sigh of relief*

c ya!

p/s : maseh belum terlambat nak congrates to all nogori-an sebab menang 2-1 heeee!

1 comment:

shah Blogger said...

tulisan kecik tu xleh tahan (padahal x tlg sgt pn) hahaha org tu hampir nk nagis..

Pengalaman :) welkam.. kwn2 kena tlg menolong ;)