Thank you for dropping by. Love you!

Oct 22, 2011

i'm just turn out 19 ^^

Hai.


Lastly, cukup jugak umor 19 taun. Dah lama tunggu. Sejak dari awal 2011 lagi. Mana tak nya, cousin aku 4th Jan dah sambut birthday. Aku? baru je baru 18. Tapi kira okay la kan, orang kata lagi MUDA. kehkeh.

Alhamdulillah, dah 19 tahun bernafas. Da banyak mende aku lalui sepanjang 19 tahun ni. And the most important thing, aku dah semakin dewasa. Harapnya thinking pon menjurus ke arah orang dewasa lah yer. Tapi perangai still macam tak mature lagi #orang habaq.

Betul ke? hikhik. Maybe betul la. Kalau tak, takkan ada orang cakap cenggitu kan. Aku tak kesah orang nak cakap ape pon, jangan cakap aku comel sudah, segan dowh. ngahaha [?]

Dalam pada orang dok kata aku perangai giler-giler ni, ade jugak certain orang label aku seorang yang
?SERIUS?. Ok what. Mesti korang takot ngan aku kan? ngahaha [!]

i tell u what sayang, saya tak serious pon, cuma muka je nampak macam ala-ala brutal sikit. bila dah stress tu memang la moncong sedepa. Haaa, time tu jangan nak loqlaq sangat la yer ngan saya. kehkeh.

Btw, ak baik ape. Sila bergegas ke sinki untuk muntah yer. [:p] Certain people yang betul-betul kenal aku je taw aku macam mana. Belum kenal memang la nampak cam sombong cenggitu kan, tapi bila dah kenal surely u'll miss me. peace (",)

c ya!
*wish la happy belated birthday kat i* #gediks.


3 comments:

Eyda Dania said...

happy belated birthdy dear...hehe

Addin said...

hope belm terlambat , happy birthday dear ! :) May Allah bless you

shah Blogger said...

Happy birthday nadia... :)
May god bless u. amin :)