Thank you for dropping by. Love you!

Oct 9, 2011

budak kiut kembali aktif :P

HELLO. Assalamualaikum.



Wahh, dah lama giler tak blogging. Dah masuk sebulan dah kot. Aku pon dah terasa kekok nak menaip dalam blog usang ni sampai kena belek-belek semula older posts sebab dah lupa camana gaya penulisan aku dulu. cewahh :p

Lama tak on9 tapi ade jugak yer yang tercari-cari aku. Ehem. Sila muntah dalam toilet yer. TQ banyak-banyak la beb sebab dah naikkan BE aku. *poyo aje. HAHA. Kat sini aku pon tak faham nape xbole nak buka website Nuffnang tercenta. Tak dapat la den nak menge-check earning sekarang ni. BTW, aku tak kesah, blogging bukan semata-mata untuk duit kan.. =.='

Ade la jugak yang tertanya-tanya kemana budak perasan kiut ni pergi kan, sampai ta sempat langsung nak hapdate blog. Dulu kemain lagi hapdate tiap saat. Haha. Actually, laptop cap ayam ni rosak. Lebih specific lagi, hardics rosak. Bila orang yang agak haji bakhil macam aku ni dilanda masalah macam ni, so for sure la aku nak claim warranty. Dats y la baiki laptop sampai berbulan-bulan baru siap. Grrr ~

Cakap pasal laptop cap ayam ni, memang untung GILER jadi owner dia. Seminggu aku menapak dalam kampus, dia dah sibok nak buat hal aih. Memang bertuah! Kalau ikutkan hati mahu je aku campak-campak atas tilam :P (gimik)

gtg. belum brekfes ni. :p

c ya!

7 comments:

AnisNorzam said...

untungla BE naik :D

Addin said...

ahaha jangan , kesian laptop :p

Anonymous said...

miss u hihihi

nadia fatihah said...

@justcallmeanis : haha. alhamdulillah. tapi xde la gempak sangat :P

nadia fatihah said...

@addin : ape pulak kesian laptop..tuan dia ni yang kesiann :P

nadia fatihah said...

@JG : akak!!! mis u tooo :))

[sutera kasih] said...

1st time singgah sini..thanks tau singgah blog sy dr innit kan?hehe..
laptop sy pun cap ayam jgk tp ada campur taugehh :P