Thank you for dropping by. Love you!

Jun 26, 2011

that date. 21st june.

Hello. Assalamualaikum.

OKAY, entry ini special untuk NURUL ALEEZA BT AHMAD sebab throughout this entry aku nak mengumpat, mengeji, dan mengutuk dia secara opennya tanpa menghiraukan entry ini akan menjadi tatapan public. HAHA

HEHE, saje nak mengarut je tu. actually, 21st June every year is a very special day for her. Btol tak za? :P
well, it's her birthday. Since this year is her last teen birthday and she is very special for me, why don't i post this event walopon dan melebihi TERlalu banyak hari, kan? -.-'

kesian kan dekat anda, aleeza sebab kitorang da sambut ur bufday sebulan before the exact date. HAHA. yela, tu salah satu insentif yang diambil sebab risau kalau2 mira boley masuk maktab. hemohemo~

amboih, aku pulak yang potong kek. HAHA

tieqah jadi camerawomen lak. padan muka. ekeke~

bufday girl tgh feelim ngan bifday gift from us.

kek yang nmpak sangat enak tapi ended xde orang nak habeskan. HAHA
nie la bufday girl tue. come x? lau nak tackle, roger n out okie?
take note : pic ini d-snap oleh beliau sendiri. HAHAHA
ok, to mcza :

  • sori la aku post lambat ckit. tp xpe la kan, sebab aku dah jadi orang ke-3 yang wish kt fb. *agak menyedihkan sedab juara adalah mc qah huhu.
  • again, HAPPY BELATED BIRTHDAY. jum blanje kitoram ahaxahaxx~ *kiddim ^^
  • lastly, kitoram sayang kamu sangatsangat. TQ sebab da banyak tolom aku mase kt kolej. huhu


enuf.
gtg~
nunite.

No comments: