Thank you for dropping by. Love you!

Jun 27, 2011

ohh, i wish !

Hello. Assalamualaikum.

Tengahari tadi aku dok lipat kain yang bertimbun-timbun *bapak banyak kat depan tv sambil-sambil tengok cartoon ngan anak sedara aku.Then, mase iklan tu, terasa macam naknak aje picit remote control yang dah usang tu. Biasanya aku suruh aje anak sedara aku. Belek punye belek channel, opssss iklan dari McD, ngah promo GCB diorang yang memang ada at only limited time. looks yummy. speechless kjap aku. HAHA umm marvellous..tapi bila nengok di hargonye, cek raso aih, telan ayaq liuq ja la kot. well, ekonomi gawat la katokan. =.='

guulllppp~
aku nak! nak jugak! nak jugak! nakkkkkk !! *sambil hentak-hentak kaki. hekhek~
tape,tape. ckit mase je lagi..dia pasti akan jadi milik aku. akan aku pastikan! HAHAHA *gelak jahat =]

enuf. mood ta le blah. huhu
c ya!


No comments: