Thank you for dropping by. Love you!

Nov 19, 2010

EIDul adha ~

salam. hye.

today is da 2nd day fer eidul adha. n i'm not go-wing anywhere. just staying at home, watching da lembu being sembelih, n helping mom out at the kitchen. letih siot kot babe...espeselly time tlg umi aku cuci perut lembu. sumpah lembu xsenonoh..bg lelah kt aku je. haha! tapi 2 kire ok la kan dari dudok aje tgk ore wat keje. tu name die x MEN-cabar. hahax~

sumthing fer sure, aku hepi tp sedih *paradoks* . hepi sbb famili aku sume gather kat umah, then sedih sbb aku d declare kan sbgai temporary BIBIK. eee uu. =p sumpah letih wooo, rase cam xleh nak kire ngan jari bape kali aku kena sapu lantai lam rumah dalam mase se-ary..tapi kalo d fikirfikir-kan baleq, hebat gak ahh aku..wonderWOMAN ? haha. berlagak siot.. =p

malam neh patutnye mak sedara aku from kL datang umah. saje je katenye, nk datang melawat. dye datang klntan sebab esok nk p majlis kawen sape entah. so alangalang tu, nk singgah umah aku kejap. tp tggu pnyer tggu, ta sampaisampai. haha! kejam siot kot. abes berpeluh aku kemas umah :P ermm, cakap pasai kawen ni, rase cam jeles lak tgk orang kawen. aku neh bila la plak eh? *gatai. winkwink ^_~

haha. enuf enuf.
t8 care.
nunite.
:D

No comments: