Thank you for dropping by. Love you!

Nov 16, 2010

STALKER ?

assalamualaikum. hye !

well, posting fer today is about STALKER. u all taw x ape itu stalker ?

stalker is
1.A person who engages in stalking. Originally meant a tracker and hunter or guide of game.

2.A person who secretly follows someone, sometimes with unlawful intentions.

hahaha. cam bangang je p susahsusah google maksud perkataan alah tu kt wikipedia. =P
hurm mesti korang pelik nape tetibe aku post pasai neh. hahha. aclty aku bosan. so teringat lak kat hobbi aku yg satu dalam seribu ni. STALKING. =P
aku suke stalking wall kengkawan kt FB. korang jgn misunderstand lak. just for fun je. nk taw perkembangan diorang. wakaka~
sharing some feeling while stalking wif u, i tell u what, stalking kekadang bley wat kite senyum sorangsorang, sakit aty sorangsorang, sedih sorangsorang. ye la,,nk habaq suke kt owang tu da ta mampu, hanye stalking je la yg TERmampu.
*opps. statement tersalah taip tu. huahua~
kekadang jugak,,stalking bleh sebabkan kite misunderstand kat somebody tu. ta kesah la kawan ke, sapesape ke.
aku plak..
da addict nge mende alah ni..stalking molking wall orang especially kt fb. kekadang tuu, orang yg aku xbpe kenal pon aku stalking gak. pasangan-pasangan merpati dua sejoli kt kolej, majoritinye aku kenal. ye la,,stalking pnyer pasai. *padan muke kan, suke mencapub sgt. skg kan da jd mgsa aku. amekk ko! hakshaks~
mgkin orang xsuke bile dstalking,, even aku sendiri pon x bape suke. rase macam hak privacy d ceroboh. tapi tapi tapi..kalo x nak org taw x payah la nk publish mende tu kt public an? btoii x ?
*cubaan membackup diri ni* hahaha!

OK, ak suke stalking.
tp ak x suke d stalking.
x rase nk bagi penampar ke kt org macam aku neh? haha.

p/s : segala coretan diatas adalah kerana aku buhsan. kiddim is under progress. haha

OK then. enuf enuf.
t8 care.
buhbye :)

No comments: