Thank you for dropping by. Love you!

Sep 5, 2011

new life begin, masa untuk tutup buku lama :D

Hai.

Raya kata BYEBYE
Study kata HAIHAI

Bila dah nak pergi dari rumah ni, mood raya baru la nak datang. Ni yang buat aku sedih ni. Dua tiga hari ni aku rasa macam cepat giler pulak masa berlalu. Esok nak bertolak ke Penang, pagi-pagi lagi. Tapi aku packing pon belum siap. Beratnyerrr hati ni..

Kelantan kata PERGI
Penang kata MARI

Dulu beria nak masuk U la konon, tapi bila dah tiba masa rasa macam nak gantung diri kat pokok la pulak. Serious cuak giler, first time masuk U la katakan. kehkehkeh.


Hari selasa ni, I will officially be an USM-ian. Bangga? Tak kot. Cuak + nervous + takut semua bercampur baur. Rasa macam diri tak layak nak masuk sana, tapi rezeki dah memang kat situ kan. Mungkin ada hikmah aku dapat masuk sana. Dapat jumpa jodoh maybe? kehkehkeh *tadak mende lain nak pikir :P

New life begin. Bukan bermakna semua yang dah berlaku kita kena lupakan, cuma jadikan setiap yang dah lepas tu sebagai bekalan untuk masa depan. Learn lessons form mistakes. Bukan dari kesalahan kita jer, dari kesalahan orang lain jugak. :)
Minggu depan ORENTASI! wargh. tak boleh ke kalau tak de mende alah tu. Rasa macam nak demam pulak *tiba-tiba, haha. Mesti busy giler kan? Mesti aku tak sempat nak blogging selalu macam dulu-dulu. *padahal dulu pon bukannya rajin blogging sangat, haha. 

c ya!


18 comments:

cik fadh said...

congratz ! stdy rerajin yer ;)

nadia fatihah said...

hee, tq :)

suhailaselaginella said...

same la kite..cam malas jer nak daftar kat u...smpai demam2 ni ha..

mamawana said...

Selamat Study

http://nurqasehbiz.blogspot.com/2011/09/aidil-fitri-2011-shooting-raya.html

ku-cit said...

usm??? dok kat kolej mana???

Fikri said...

Welkam 2 USM. hehe..

shah said...

ada plak bertemu jodoh hahahaha.

anyway bagustu. nawaitu baik2 ye. jgn nakal2 sana. bljr tol2 :D

ok? kalo xok babab kang

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

congrate ye :)

fadh leyanie said...

tahniah..
mesti sempatnya curi masa untuk blogging :)

Edy Fee said...

study penang dh ka..
wah bandar syiok penang
SALAM ZIARAH daripada edyfee.blogspot.com

nadia fatihah said...

@suhailaselaginella : haha, demam masuk u? ade plak yer mcm tu..hihi

nadia fatihah said...

@mamawana : tq :D

nadia fatihah said...

@ku-cit : yap, usm.mksud kolej tu ape yer? kampus induk, desasiswa saujana hihi :)

nadia fatihah said...

@fikri : hihi,,mekaseh. tapi kita mmg takkan jumpa la. kampus lain2. hahah

nadia fatihah said...

@shah : yer tq :)

nadia fatihah said...

@chokichoki : mekaseh :)

nadia fatihah said...

@fadh leyanie : tak sempat la. dah lama xupdate nii. haha

nadia fatihah said...

@edy fee : yup penang pergi. haha. syiok ka? xsmpat terjah lagi :P