Thank you for dropping by. Love you!

Nov 20, 2010

selamat untok KAMU ^_~

salam, HYE!

agak lewat untok aku post pasai ni. da nak masuk ary laen da pon..tapi ta kesah la sebab aku da wish awalawal agy kt tuan empunyer diri. HEHE.
ary neh adalah ary ulangtahun DUA orang SAHABAT KESAYANGAN aku.

FRIDAY ; 19 NOVEMBER 2010.

OK, the first one is NIK AFIQ NASRIN NIK ROSLI.
seorang kawan yang agak gilew2 dan menyengalkan. org klate kate " sumbakk". haha! first aku kenal dye mase form 4,  first year dye pindah masuk skolah aku ; smka melor. first tengok agak la menyampah aku ase, sbb cam sombong kot. tp bile da satu kelab (kelab taekwando), kitorang makin close n then kawan sampai skarang. OK, ta nak da cite panjang2..t dye pasan. haha.
ni la nik apiqq tg senget. ensem x ?
kalo suke, mintak izin ngn sy dulu. huahua~~
OK, the second one is NUR ASSYIFAQ M. NAZERI.
aku knal pon mase form 4, new student kt skolah aku. n seingat aku, aku sorang je yang suke panggil die 'assyi'. haha.
xpe,laen dari yang laen..kalo aku xde, mesti dye rndu ngan panggilan tu. hahax~
yg paling xley blah, assyi sememangnye seseorang yg sgt SUKAR untok FAHAM. hahahaha!.
ore klate oyak, 'arial pendek' wakakaka~
maseh lg single n xtaw la available o x. ask her urself lah. hahaha!
ni la assyi. comel kan? mesti la,,kawan aku, :D
OK, time to make a wish. haha!
to both of my beloved frens ~

gudluck n all da best in your life.
may luck be on your side always.
hope we'll friend till forever.
enjoy ur life, no worries till end OK?. haha :D

lastly . I LOVE YOU both damn much. muaxxxxx :)


No comments: