Thank you for dropping by. Love you!

Nov 4, 2010

long time no news..

haha.
salam.

lame gilew ta update blog.
cbuk ngat ngan final exam. then, lepas final lak, ive join a camp kt hutan belum. baleqbaleq umah jew, demam smpai ta leh bangun. hari ni baru ade kudrat nk update blog. hurmm.. since da lame aku ta update blog neh, so byk mende ak nk cite kt korang. either u like it or not, aku nk cite gak. muahaha ~

first cite ;
pasal final exam.
ergghhh, asalnye ak tanak cite sal mende neh tp tape lah. mende da jadik kan. study dah, usaha pon dah, so skang neh cume leh doa n tawakkal je la. btoi x ? actly, aku agak frust la ngan final exam ary tuh. entah nape, aku xleh jawab paper math padahal math la satusatu ye paper yg ak bleh score kalo compare ngan yg laen. entah la, ter-OVER confident kot. bio lak, aku xstudy sgt. mklumla, bio paper last. aku lak ta saba-saba nk cuti, so aku amik mudah je paper objektif tu. last2, hampeh. target ; 10/40 fer objective paper. ha-ha !
tapi walopon agak mustahil, omputih ckp ; IMPOSSIBLE, tp aku agak mengharapkan dpt 3.5pointer n above la. midsem ary tuh da melepas. tolong la TUHANKU :) palingpaling command pon, 4 flat da okei dh. hahaha :p malu giler kot ngan rumate aku, spm xla tggi sgt, tp manage to get 4 flat. ak neh ? ore klate oyak. RETI MAEN JAH. hahaks :p

second cite ;
pasal kem PPL
waa~~ sonok gilew kot nk citer pasal kem yg aku rase yg sgt menarik pernah aku join. best giler kot..kem PROGRAM PENDIDIKAN LUAR, kat hutan belum, PERAK. 27hb tue aku n the other camp members btolak dari kolej ke jeti tasik banding untuk tggu FERI tersayang kami.then baru la kitorang bertolak p pulau kitorang ; PULAU MARA a.k.a PULAU TIKUS. kat sana la macammacam yg kitorang wat.
banyak mende baru yg aku experience. berkayak, abselling, flying fox, berakit, jungle trekking, jumpe org asli ? haha. satu pengalaman yg agak menarik bagi aku. n aku berani kerat jari ah, orang laen pon feel the same way. nak2 plak 8 org je laki yang join. lagi la menarik. walopon habes muka aku sunburn n tangan aku saket2 n badan aku luke2, tapi kire berbaloi ah. agaknye bile lg la aku nk join lg kem cam ni. teringin nk ajak kawan2 skolah dulu p sana. tp bukan untuk camping, untok suke2. haha. best la kot dok tepi tasik.. tp yang paling mengerikan, 4 mari x mandi. hahahaha. *pengotor siot*
pengalaman yg paling aku xlupe, time abselling. tinggi gilew kot gunung tue, da la x rata. all the way turun, aku cume pikir kt umi aku jew. mane la taw kot2 pendek umo. haha. kayak lak mmg best tp agak sakit tuk aku nk mendayung. ye la, 3 jam kot kitorang kayak. ta leh blah la ckgu pon. igtkan balik tue diorang tunde, tp hampeh. angan2 hanye tinggal angan2. haha :p
tp 1 mende aku xsuke, kitorang kena wat report bertaip pasal kem tue.
arghhh. MR.burn, kamu sungguh byk songeh :P

menuju ke PULAU MARA.

malam last.

feri kesayangan KAMI .

sunggoh menarik :)

abselling. first time tu kot :p

naek bot bersama ABAH.

jungle trekking. TOK WAN as a guide.

okeh lu. stakat neh tu je la cite yg aku ade.
salam perantauan dari nadia.
haha :)
t8 care.
c ya!

No comments: