Thank you for dropping by. Love you!

Sep 17, 2010

coretan terakhir~~



second hi! fer today.
haha :)

ermm, last nite aku kat umah. aku nk manfaatkan mase ngn famili aku betol2. however, aku curicuri sket mase untok mengpos sumthing kat blog kesayangan aku neh. bila da baleq ke kulim, da tade mase nak update2 belog. naknak lak, sbulan lagi PSPM ++MUET. musti bz gilew. hurmm..tapi kire ok lah, lepas tu dapat cuti baleq walopon sminggu jew.

dari jam lapan sampai jam sebelas aku cbuk cari barang. maklumla, bila da cuti lame, sume barang da ilang. entah kat mane aku letak..susa la kot nk carik. mak aku lak, mmg sedia fizikal mental untuk menambah keSTRESSan aku. seperti biasa, ceramah free aku dapat. haha! simpan punyer simpan, penoh satu luggage barangbarang aku. entah la barang pe yg aku sumbat sampai beg betol2 sendat. padahal baleq ai tu, aku xbawak balik byk barang pon. heish~


enuf dulu.
nanite.
t8 care.
^_~


No comments: