Thank you for dropping by. Love you!

Sep 16, 2010

2 more days to go~

hai semua.

ary neh da ary khames. n malam esok aku akan baleq ke kolej smula untok teruskan perjuangan aku yang dah tebengkalai bila da sminggu cuti ary raya kt umah. haha~
i'm sick of staying at home. something for sure i wont have any feelings to study or doing some revision. WTH? aduh duh duh~ final exam da dekat. aku neh lak, ta buat pape preparation lagi. how could it be? hmmm..
bila pikirpikir-kan baleq, aku rasa nyesal plak bila da beraya sakan sangat. sampai tak ingat dunia la kot. ha-ha! mungkin sebab bulan ramadhan da berakhir, so syaitan pon da bebas balik. dats y la aku lalai sangat kot. *bajet bukan salah sendiri. haha! *
assignment ak yang bertimbun neh lak aku blom sentuh langsung. bukan malas,tapi tlupe beg letak kt mana. *??* haha~ so ary neh, mission aku nk seapkan sume assignment yg lec bagi. ak brani kerat jari lah, be4 azan maghrib aku da seap sume. ye la, copy aje pon..bukan nk kena pikir ape. ahhaha~ dahsyat kan? nak wat cane, pandaipandai la untok hidop..:))
da malas aku nak membebel kat cni.
makin lama aku hadap lappy, makin jaoh la aku ngn buku.
hahax~

ok la.
enuf.
t8 care.
^_~

No comments: