Thank you for dropping by. Love you!

Sep 15, 2010

3 more days to go~~

hi ! wish u a very good monin (since now is about 2 am.hahaks~).

first of all..
since that i'm not greeting u officially yet before,
so SIR LUM MUD HURRY RARE YEAR,, maaf zahir batin
i wish to everyone either muslim o non-muslim.
well we're 1malaysia rite? :))

ermm..
something fer sure, this is the 5th day we're celebrating raya,
n fer all da members of my lovely family, the only 1st n 2nd raya is raya fer us.
ishhh,,belitbelit ayat aku.
i mean, ary raya yg seterusnya da x macam raya buat famili aku. mne tak nye, sume da blah,,balik umah masingmasing. tinggal aku,mami aku, n abah aku jew. pape pon, xkesah la,,sebab ktorang memang raya sakan.

neh sempat aku rakam beberapa pic untok titipan korang~



ouch, skang neh umah aku da x macam raya. people said; BACK TO NORMAL. haha~
aku pon plek, raya taon neh, x ramai bdak2 yang datang umah nk beraya. biasanya, bersilih ganti yang datang beraya, hinggakan naek menyampah aku ase sebab in-charge bahagian wat air. haha. nak je aku tggu depan pagar. kalo ade yg datang, terus je hulur duet raya, so xyah la susa2 wat air. ahaha~ kejam kan? :PP

bila raya da berlalu, aku pon da terpaksa memaksa diri yang sememangnya sentiasa terpaksa neh, untok wat assignment. ye la, break da nak abes,,keje lak bertimbun. this coming month, aku de final exam. walopon agak lewat berbanding kawan2 laen, tapi keSTRESSan aku lebih teruk dari diorang. maklumlah, aku neh kan memang lembab gile subjek membaca. t cane nak score ak punyer bio? alahai,,,cik siti. tolong la gue :((

well.
it's already late.
enuf fer now.
t8 care.
^_~

No comments: