Thank you for dropping by. Love you!

Jun 27, 2011

shawl pertama =p

Hello. Assalamualaikum.

ari ni agak awal aku ber-blogging sebab hari hujan. so, xperlu nak jemur kain ke ape ke, sebab xde tempat nk jemur. tambah menyenangkan kerja aku lagi, ari ni aku xperlu nak susa-susa untuk serve-kan brekfes sebab abah aku puasa. puasa? YELA, sunat ari insin && bulan rejab. walaweiii, aku pon da ilang ingatan lahh. ^^ seperti yang korang taw *walaupon korang xtaw pape, wat-wat taw je haha, aku neh sorang yang agak susah nak buat perubahan. Keyakinan diri tu agak kurang berbanding orang lain. Kadang-kadang, orang dah sampai ke Europe, tapi aku baru dok kt KLIA. Kalau tak caye, tanye cik miera, HAHA.

Mira selalu gak ajak aku join dia pakai shawl. Aku ni bukan ta nak, kadang-kadang terasa gak nak bergaya ngan shawl ke, pashmina ke, ape-ape lagi la, tapi aku risau ta sesuai ngan muka aku. Well, muka aku kan sebulat BULAN. fobia dowh ^^
OK, akhirnya aku berjaya membuat perubahan setelah di promo oleh miera haha. Jalan punyer jalan ngan dia kt mall, lastly aku borong jugak sehelai pashmina. hmm. see! aku tidak fobia lagi. HAHA

ni la hasilnya.
*comot kan budak ni. xpela, first trial la kataka. hekhek ^^
oklah.
gtg~
c ya!

No comments: